Συνήθως η προσοχή και τα φώτα της δημοσιότητας είναι στραμένα στο web. Είναι εντυπωσιακό, δημοφιλές και εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες δυνατότητες. Κυρίως όμως είναι ευέλικτο.
Μπορεί να είστε μια εταιρεία υπολογιστών όπως η IBM (http://www.ibm.com), ένας μεγάλος εκδοτικός οίκος όπως ο MACMILLAN COMPUTER PUBLISHING (http://www.mcp.com), μια εταιρεία που ειδικεύεται στα πατατάκια όπως η FRITOLAY (http://www.fritolay.com), ή ένας κατασκευαστής ασανσέρ όπως η εταιρεία ανελκυστήρων OTIS (http://www.otis.utc.com:80/index.htm). Στο Web όλοι έχουν την δυνατότητα να προβάλουν το μήνυμα που επιθυμούν.
Ομως, η δύναμη του Web δεν πρέπει να σας παραπλανά. Μια σωστή διαφημιστική εκστρατεία μέσα στο Internet, πρέπει πάντοτε να χρησιμοποιεί όλα τα εργαλεία που είναι διαθέσιμα. Κυρίως όμως, δεν πρέπει ποτέ να παραμελήσετε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σαν εργαλείο προώθησης πωλήσεων. Αλλωστε μεγάλο μέρος των χρηστών του δικτύου (περίπου 15.000.000 άτομα) δεν έχουν άλλη πρόσβαση πέρα απ αυτό. Αν βασιστείτε μόνο στο Web, απλώς τους αφήνετε απ' έξω.
Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
Επιστροφή στις Επιλογές
Copyright 1996 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com