Πως υποβάλλουμε μια ερώτηση σε mailing lists
Το Internet έχει κρατήσει σε ικανοποιητικό ακόμη βαθμό την ακαδημαϊκή νοοτροπία που κυριαρχούσε σε αυτό τα πρώτα χρόνια λειτουργίας του. Είναι απόλυτα αποδεκτό και φυσιολογικό να ζητήσετε βοήθεια από αγνώστους. Για να πάρετε όμως την βοήθεια που χρειάζεστε πρέπει να ακολουθήσετε τους παρακάτω κανόνες:
- Να είστε όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένοι και σαφείς για να καταλαβαίνει εύκολα κάποιος τρίτος ποιό είναι το πρόβλημά σας και τι ζητάτε.
- Να είστε σύντομοι (μην ξεχνάτε ότι χρησιμοποιείτε τον χρόνο κάποιου άλλου)
- Φροντίστε το Subject του mail σας να είναι επεξηγηματικό του περιεχομένου του μηνύματος. Π.χ. Μην γράφετε "HELP" αλλά "Question on Advertising on the Web"
- Μην γράφετε με κεφαλαία. Θεωρείται εξαιρετικά αγενές (σαν να ΦΩΝΑΖΕΤΕ στους άλλους).
- Φροντίστε να κάνετε τις ερωτήσεις σας στους κατάλληλους χώρους. Π.χ. μια ερώτηση για Marketing πρέπει να γίνει σε μια mailing list για Marketing και όχι σε μια οποιαδήποτε λίστα ασχολείται με Οικονομικά ή Πωλήσεις.
- Μην ζητάτε πολλά. Αν για να απαντηθεί η ερώτησή σας χρειάζεται απαντήσεις μεγαλύτερες από λίγες γραμμές είναι μάλλον απίθανο (αλλά όχι αδύνατο) να βρεθεί κάποιος με τις γνώσεις, τον χρόνο και την διάθεση να σας βοηθήσει.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Μην χρησιμοποιείτε το δίκτυο μόνο για να πέρνετε. Βοηθήστε με την σειρά σας κάποιους άλλους αν σας δωθεί η ευκαιρία ("Δωρεάν ελάβατε δωρεάν δώσετε" όπως λέει και το Ευαγγέλιο). Μόνο έτσι θα μείνει ζωντανή αυτή η υπέροχη πρακτική μέσα στο Internet.
Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
Επιστροφή στις Επιλογές
Copyright 1996 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com