Η δύναμη της Αμφίδρομης Επικοινωνίας

Εδώ και πολλά χρόνια οι διαφημιστές γνωρίζουν πως αν δημοσιεύσεις ένα κουπόνι (που πρέπει να επιστρέψουν οι αναγνώστες) και τους ζητήσεις στο κουπόνι αυτό να κολήσουν ένα αυτοκόλητο που βρίσκεται σε άλλο μέρος της ίδιας σελίδας, ο αριθμός των απαντήσεων θα είναι πολύ μεγαλύτερος απ' ότι αν δεν υπάρχει αυτοκόλητο. Ο λόγος γι' αυτό είναι η πως φυσική τάση των ανθρώπων είναι να ενεργούν και όχι απλώς να δέχονται παθητικά κάποια μηνύματα.

Αυτό το γεγονός είναι ακόμη πιο εμφανές μέσα στο δίκτυο που οι χρήστες έχουν συνηθίσει να παίζουν ένα ενεργητικό ρόλο. Δώστε τους λοιπόν κάτι να κάνουν. Αυτό μπορεί να είναι ένα παιγνίδι όπως το Where is Pierre της εταιρείας KVO ή ένα ευέλικτο δελτίο παραγγελίας όπως αυτό της PIZZA HUT.

Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
Επιστροφή στις Επιλογές

Copyright 1996 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com