Πως θα επιλέξετε τους κατάλληλους συνεργάτες
- Προτιμήστε (αν και είναι λίγοι) ανθρώπους που ασχολούνται με το δίκτυο πριν από το 1994. Σίγουρα βρέθηκαν σε αυτό από αγάπη και όχι επειδή έγινε μόδα. Εννοείται φυσικά πως αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να αγνοήσετε όλους τους "νεότερους", πολλοί από τους οποίους έχουν αποδειχθεί πολύ αξιόλογοι.
- Μην εμπιστεύεστε όσους τάζουν "λαγούς με πετραχήλια". Ελάχιστα πράγματα στο δίκτυο λειτουργούν τέλεια ή γίνονται αμέσως μεγάλες επιτυχίες.
- Μην κοιτάτε μόνο τα τυπικά προσόντα (πτυχία κτλ.). Το Internet είναι ένα νέο δίκτυο και πολλοί νέοι άνθρωποι μπορούν και καταφέρνουν "θαύματα" έστω κι αν το βιογραφικό τους δεν έχει να επιδείξει εντυπωσιακούς ακαδημαϊκούς τίτλους ή ικανότητα στις δημόσιες σχέσεις.
- Ζητήστε να σας δώσουν δείγματα της δουλειάς τους. Πολλοί αρκούνται στο να παρουσιάζουν τι έχουν κάνει οι άλλοι για να εντυπωσιάσουν τον συνομιλητή τους και να πετύχουν τους σκοπούς τους.
- Ποτέ μην ακούτε έναν μόνο άνθρωπο ή εταιρεία. Πάρτε προσφορές και από άλλους. Οι διαφορές τιμής και ποιότητας θα σας εκπλήξουν.
- Βεβαιωθείτε πως η τιμή που σας δίνουν τα καλύπτει όλα. Στο Internet (όπως και στην αγορά υπολογιστών) τα παρελκόμενα είναι συχνά πιο ακριβά από την βασική προσφορά.
- Συγκεκριμενοποιήστε το κόστος και τις υπηρεσίες συντήρησης. Θέματα όπως: συχνότητα μεταβολής των σελίδων, εκπαίδευση προσωπικού, χρέωση όγκου κίνησης κτλ. κρύβουν πολλές παγίδες που πρέπει να αποφύγετε
- Εξασφαλιστείτε σε περίπτωση "μετακόμισης". Πολύ πιθανόν να αποφασίσετε κάποια στιγμή να αλλάξετε παροχέα. Βεβαιωθείτε πως θα υπάρχει για ικανό χρονικό διάστημα (τουλάχιστον 3μηνο) μια απλή Web σελίδα στην παλιά σας διεύθυνση που να παραπέμπει στην καινούρια. Διαφορετικά θα είσαστε δέσμιοι όποιου παροχέα διαλέξετε πρώτο και το κόστος αλλαγής θα σας είναι δυσβάστακτο (θα πρέπει να ξεκινήσετε και πάλι από την αρχή για να μάθουν όλοι την νέα σας διεύθυνση).
- Μην εμπιστεύεστε όποιον σας τα παρουσιάζει όλα σαν πάρα πολύ απλά. Η επιχειρηματική χρήση του Internet είναι μαι πολύ περίπλοκη υπόθεση (διαφορετικά δεν θα χρειαζόνταν να γράψω όλα αυτά που βλέπετε εδώ).
- Μην επενδύετε χρήματα σε δραστηριότητες που δεν έχετε κατανοήσει πλήρως. To Internet είναι γεμάτο με ανθρώπους που έχουν εντυπωσιακές αλλά ανεφάρμοστες ή πρακτικά άχρηστες ιδέες.
- Αφού καταλήξετε σε αυτό που θέλετε να κάνετε ζητήστε από άλλους να εξετάσουν την αξία του. Στο Internet υπάρχουν αρκετοί χώροι (συνήθως mailing lists) που ασχολούνται με την επιχειρηματική χρήση του Internet. Στείλτε ένα mail, εξηγήστε τι θέλετε να κάνετε και ζητήστε συμβουλές. Πιστέψτε με, αξίζει πραγματικά τον κόπο.
Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
Επιστροφή στις Επιλογές
Copyright 1996 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com