Πως βλέπουν οι άνθρωποι που έχουν αγοράσει προϊόντα μέσω Η/Υ τον νέο αυτό τρόπο αγορών
Συνήθως οι περισσότεροι άνθρωποι που έχουν αγοράσει προϊόντα μέσω Η/Υ είναι περιστασιακοί χρήστες αυτού του τρόπου αγορών. Η συνήθεια και η έλλειψη μεγάλης ποικιλίας ολοκληρωμένων προτάσεων αγορών δεν έχουν επιτρέψει ακόμη να δημιουργηθεί κοινό με σαφή προσανατολισμό στις αγορές με Η/Υ. Οι λίγοι όμως που έχουν κι όλας στραφεί προς αυτό τον τρόπο αγοράς τον θεωρούν πιό άνετο, βολικό, εύχρηστο και πιο αποτελεσματικό από τις κλασικές μεθόδους αγορών. Δύο σημεία που πρέπει να προσέξει κανείς είναι:
- Οι αγορές με Η/Υ γίνονται από άτομα που έχουν Η/Υ στο σπίτι και όχι από εκείνους που έχουν πρόσβαση στα on-line καταστήματα από το γραφείο τους.
- Οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν ότι οι αγορά με Η/Υ δεν προσφέρει κανενός είδους ψυχολογική ευχαρίστηση (not very fun to use). Αυτό προβλέπεται να είναι και το μεγαλύτερο μειονέκτημα στην ανάπτυξη αυτού του είδους των πωλήσεων.
- Πολλοί χώροι πωλήσεων μέσα στο Internet ζητούν κάποιου είδους έλεγχο (registration) από τους ανθρώπους που θα τους επισκευτούν (δωρεάν φυσικά). Εχει κάποια λογική να γίνεται κάτι τέτοιο αφού η ασφάλεια μέσα στο δίκτυο είναι ένα αρκετά ακανθώδες ζήτημα. Μειώνει όμως δραστικά το ενδιαφέρον και τον αριθμό των επισκεπτών (υπάρχει κατάστημα στον πραγματικό κόσμο που να ζητάει ταυτότητα για να σας δεχθει;).
- Οι άνθρωποι που έχουν κάνει αγορές με Η/Υ έστω και μια φορά, αποκτούν αμέσως πολύ καλύτερη γνώμη γι αυτού του είδους τις αγορές από όσους δεν τις έχουν δοκιμάσει ποτέ. Υπάρχει εδώ ένα είδος κοινωνικής προκατάληψης που πρέπει να ξεπεραστει.
Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
Επιστροφή στις Επιλογές
Copyright 1996 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com