Αν πρόκειται για διακοσμητική φωτογραφία, τότε μάλλον τίποτε. Αν πρόκειται για φωτογραφία του προϊόντος σας τότε πιθανόν να ενδιαφέρει αρκετά τον πελάτη σας για να περιμένει όσο χρειαστεί για να την δει. Πρέπει όμως πάντοτε να τον ενημερώνετε προκαταβολικά για το μέγεθός της (πόσα Κbytes είναι) έτσι ώστε να κρίνει ο ίδιος αν αξίζει τον κόπο η αναμονή (αυτό είναι κάτι που μόνο ο επισκέπτης σας μπορεί να κρίνει αφού μόνο αυτός γνωρίζει πόσο γρήγορη σύνδεση έχει με το Internet). Ενας εξαίρετος τρόπος να βοηθήσετε τον επισκέπτη σας να κάνει την επιλογή είναι με την χρήση thumbnails. Δηλαδή με μικρογραφίες της εικόνας που έχετε τοποθετήσει στο web. Αν η μικρογραφία του κινήσει την περιέργεια και θέλει να δει την πλήρη εικόνα τότε μπορεί (εν γνώση των "συνεπειών") να το κάνει.
Ακόμη αποφεύγετε να βάζετε μεγάλες φωτογραφίες με πολλά χρώματα. Οι καθυστερήσεις που θα έχουν οι χρήστες για να τις δούν θα είναι τραγικές (με αποτέλεσμα πολλοί να εγκαταλείψουν την προσπάθεια). Το ίδιο ισχύει και για άλλα εντυπωσιακά γραφικά όπως οι clickable maps (όπου κλικ σε διαφορετικά σημεία του ίδιου γραφικού σχήματος ή εικόνας σας δίνουν διαφορετικά αποτελέσματα).
Τέλος, μην ξεχνάτε και όσους χρησιμοποιούν Lynx ή έχουν απενεργοποιήσει την παρουσίαση εικόνων με το Netscape ή άλλα προγράμματα. Πρέπει και αυτοί να νιώθουν αρκετά άνετα στις σελίδες σας
Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
Επιστροφή στις Επιλογές
Copyright 1996 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com