Πολλοί επιχειρηματίες μέσα στο Internet ακολουθώντας το ρητό "η ισχύς εν τη ενώση" δεν δημιουργούν μεμονομένους χώρους πώλησης (όπως έκανε το Spiegel mail order catalogue και η PIZZA HUT) αλλά συγκεντρώνονται σε Ηλεκτρονικά Πολυκαταστήματα που έχουν γίνει γνωστά με το όνομα Internet Malls.
Το βασικό πλεονέκτημα της συγκέντρωσης είναι το χαμηλότερο κόστος ανά επισκέπτη. Αυτό γίνεται διότι μπορεί κανείς να κερδίσει επισκέπτες όχι μόνο από τις δικές του προσπάθειες αλλά και από αυτές των άλλων (το σκεπτικό είναι πως όλο και κάποιοι από τους επισκέπτες των άλλων καταστημάτων θα ξεστρατίσουν και στους δικούς μας χώρους).
Το μειονέκτημα είναι πως οι χρήστες του Internet χρησιμοποιούν όλο και συχνότερα τα εργαλεία αναζήτησης (Lycos, YAHOO κλπ) για να βρουν αυτό που θέλουν. Ετσι δεν έχει σημασία που βρίσκεται κανείς στο δίκτυο και ποιός είναι ο διπλανός του. Η λογική των πολυκαταστημάτων εφαρμόζεται στον πραγματικό κόσμο όπου ένα πολυκατάστημα προσφέρει πραγματική ευκολία (στον ίδιο χώρο αγοράζω ρούχα, έπιπλα, παιγνίδια κτλ.). Το Internet όμως, είναι από μόνο του ένας ενιαίος χώρος και το ένα τμήμα του απέχει από το άλλο όσο ένα κλικ του ποντικιού μας.
Στην διεύθυνση : http://www.ecola.com/ez/retail.htm μπορείτε να δείτε μερικά από τα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα που υπάρχουν στο Internet. Ενα από αυτά μάλιστα λέγεται Internet Mall αλλά δεν είναι το μοναδικό στο είδος του. Απλώς επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά την πίστη που έχουν οι χρήστες του Internet στην δύναμη των ονομάτων.
Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
Επιστροφή στις Επιλογές
Copyright 1996 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com