Οτι αντίθετα με ότι συμβαίνει στον κόσμο της τηλεόρασης, το βάρος και η προσοχή δίδεται στα λόγια (στις λέξεις αν προτιμάτε) και όχι στον ήχο και την εικόνα. Και επειδή το να προβάλει κανείς ξεκάρφωτα συνθήματα δεν τραβά την προσοχή, η μόνη διέξοδος για την σωστή προβολή μιας επιχείρησης είναι τα κείμενα που θα παρουσιάσει στο δίκτυο, να διακρίνονται για την ποιότητα του περιεχομένου τους. Από αυτή θα κριθεί και το προϊόν που θέλει να προωθήσει.
Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
Επιστροφή στις Επιλογές
Copyright 1996 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com