- Οι χρήστες του να αποτελούν μια ειδική κατηγορία ανθρώπων που να είναι εύκολο να την ξεχωρίσεις από το σύνολο. Π.χ. όσοι ασχολούνται με Η/Υ, μοντελισμό, paintball κτλ.
- Αυτοί που ενδιαφέρονται γι αυτό που πουλάτε πρέπει να ενδιαφέρονται έντονα γι αυτό (να του αφιερώνουν ελεύθερο χρόνο, να διαβάζουν και να μαθαίνουν γι αυτό κτλ.). Δεν έχει τόσο σημασία το πόσοι είναι, όσο το πόσο έντονο είναι το ενδιαφέρον τους γι αυτό.
- Πρέπει πολλοί απ αυτούς να βρίσκονται ήδη στο Internet. Πρέπει να πρόκειται για προϊόν που ήδη έχει τουλάχιστον ένα newsgroup ή mailing list αφιερωμένο σ αυτό.
- Το προϊόν σας θα πρέπει να ενδιαφέρει άνδρες από 18 έως 40 ετών. Χωρίς αυτό να αποτελεί κανόνα, είναι λογικό αφού αυτοί αποτελούν το 70% των χρηστών του Internet.
- Πρέπει να είναι ένα προϊόν που "δύσκολα" βρίσκει κανείς στην αγορά. Συνήθως οι άνθρωποι προτιμούν να αγοράζουν προϊόντα που μπορούν να δοκιμάσουν ή δουν με τα ίδια τους τα μάτια σε κάποιο τοπικό κατάστημα, ή τουλάχιστον που παράγονται από μια μεγάλη και σεβαστή εταιρεία.
Το ιδανικό προϊόν είναι κάτι που να μπορεί να πωληθεί σε πολλές χώρες του κόσμου και είναι σχετικά δυσεύρετο. Τέτοια περίπτωση είναι για παράδειγμα τα "ερωτικά βοηθήματα" που όλοι τα γνωρίζουν αλλά λίγοι ξέρουν από που να τα προμηθευτούν (λυπάμαι για το παράδειγμα αλλά είναι το καλύτερο για να καταλάβετε πως πρέπει να σκέπτεσθε).
- Αν μπορείτε να παρουσιάζετε το προϊόν σας online (π.χ. αν είναι λογισμικό) το Internet σας δίνει ένα τρομερό πλεονέκτημα που δεν έχετε με κανένα άλλο μέσο. Το ίδιο ισχύει και αν είστε εκδότης (μπορείτε να παρουσιάζετε ένα κεφάλαιο του κάθε βιβλίου σας, ή ένα άρθρο από κάθε τεύχος του περιοδικού σας.
Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
Επιστροφή στις Επιλογές
Copyright 1996 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com