|
|
| Προσφορές
| Στο χώρο αυτό σας προτείνουμε να αναφέρετε τις ειδικές προσφορές που κάνετε στους πελάτες σας.
| Συμβουλή: Σε πολλά sites η μπάρα πλοήγησης χρησιμοποιήται για να βοηθήσει τον επισκέπτη να καταλάβει σε ποιο μέρος του site βρίσκεται. Για παράδειγμα, αφού βρισκόμαστε στη σελίδα των προσφορών, το αντίστοιχο εικονίδιο εμφανίζεται εδώ με άλλο χρώμα και δεν είναι πλέον παραπομπή (ο επισκέπτης βρίσκεται ήδη στις προσφορές). Η τεχνική αυτή είναι αρκετά χρήσιμη αλλά καλό είναι να την υιοθετούμε όταν αυτό είναι εφικτό (υπάρχουν περιπτώσεις, π.χ. όταν η μπάρα πλοήγησης δεν αποτελείται από πολλά μικρά κουμπιά αλλά από ένα μεγάλο, στις οποίες δεν συνιστάται αυτή τη τεχνική γιατί θα κάνει τη σελίδα να αργεί πολύ να φορτωθεί στον Η/Υ του επισκέπτη).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Περισσότερα λόγια εδώ
Μη ξεχνάτε ποτέ πως το Internet δεν μοιάζει με την τηλεόραση, το ραδιόφωνο ή τον τύπο. Εδώ, πρακτικά, δεν υπάρχει περιορισμός χώρου, τουλάχιστον στο κείμενο. Γι' αυτό οι σελίδες σας πρέπει να περιέχουν περισσότερες πληροφορίες απ' ότι θα παρείχατε με τα άλλα μέσα διαφήμισης.
Σε μια πληρωμένη καταχώρηση για το νέο προϊόν ΧΨΩ θα γράφατε ΧΨΩ με μεγάλα γράμματα, θα βάζατε μια δυο φωτογραφίες και θα προβάλλατε κάποιο έξυπνο "σλόγκαν" όπως: ΧΨΩ και θα νιώσεις άλλος άνθρωπος. Το πολύ πολύ να προσθέτατε, σαν υποσημείωση, τα σημεία πώλησης ή τις τιμές.
Αυτό είναι αποδεκτό στον τύπο διότι το κόστος να πείτε περισσότερα είναι πολύ μεγάλο. ’λλωστε, ελάχιστοι από τους αναγνώστες θα ενδιαφερόντουσαν να τα διαβάσουν. Στο Web όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Όσοι βρίσκονται εδώ ενδιαφέρονται ήδη για το προϊόν. Θέλουν λοιπόν να μάθουν περισσότερα (από τι είναι φτιαγμένο, τι το κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ποιος είστε εσείς που το παράγετε ή πουλάτε κ.λπ.).
Φροντίστε λοιπόν να τους ικανοποιήσετε δίνοντάς τους αυτό που ζητούν: Περισσότερες πληροφορίες για σας και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Επιστροφή στις Επιχειρηματικές Σελίδες Copyright © 2005 Γιώργος Επιτήδειος | |