[InterBIZ Newsletter Logo]

Παγκοσμιοποιείται το consumer e-commerce

Για πολλούς χρήστες του Internet η αγορά καταναλωτικών αγαθών μέσω δικτύου αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια, μια καθημερινή πραγματικότητα. Ωστόσο, μόλις τώρα φαίνεται πως οι πολίτες των εκτός ΗΠΑ χωρών αρχίζουν να δραστηριοποιούνται στις online αγορές με συχνότητα αντίστοιχη της αμερικανικής.

Έτσι, σύμφωνα με έρευνα της Ernst & Young, μέσα στον περασμένο χρόνο (1999) το 48% των Αμερικανών, το 30% των Καναδών, το 40% των Αυστραλών, το 37% των Βρετανών, το 34% των Ιταλών και το 47% των Γάλλων χρηστών του δικτύου δαπάνησε περισσότερα από 500 δολάρια για online αγορές.

Η τάση αυτή είναι βέβαιο πως θα συνεχιστεί και θα ενισχυθεί τα επόμενα χρόνια, καθώς ο μέσος Αμερικανός αγοραστής online δαπανά σήμερα το 15% του καταναλωτικού προϋπολογισμού του μέσω του Internet, ενώ σε τρία χρόνια το ποσοστό αυτό θα φτάσει το 36%.

Τα αντίστοιχα νούμερα για τις άλλες χώρες της έρευνας είναι:

  • Αυστραλία (8% σήμερα και 23% σε τρία χρόνια)

  • Βρετανία (7% σήμερα και 24% σε τρία χρόνια)

  • Γαλλία (6% σήμερα και 28% σε τρία χρόνια)

  • Ιταλία (8% σήμερα και 10% σε τρία χρόνια)

  • Καναδάς (6% σήμερα και 24% σε τρία χρόνια)

Γιώργος Επιτήδειος
gepiti@gepiti.com

Αποκτήστε μια δωρεάν συνδρομή στο InterBIZ

Επιστροφή στο Αρχείο ’ρθρων Παλαιών Τευχών
Επιστροφή στις Επιχειρηματικές Σελίδες

Copyright 1998, 1999, 2000 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com