Το κινητό γίνεται φορητός υπολογιστής και κάτι παραπάνω (10/5/2005)
Το spam αποδίδει και το e-commerce υποφέρει (13/5/2004)
Όταν η διαφήμιση γίνεται παιγνίδι (24/11/2003)
Τα online παιγνίδια ως εργαλείο Marketing (4/6/2003)
Εναλλακτικές διαφημιστικές πρακτικές στο Internet (19/9/2002)
Το αυτοκαταστροφικό Internet Marketing (Ooqa Ooqa, Email Cookies, Yahoo! privacy policy) (19/4/2002)
Παραδοσιακή και δικτυακή διαφήμιση. Ομοιότητες - Διαφορές - Προτάσεις (29/3/2002)
Πώς συντάσσεται ένα διαφημιστικό - εμπορικό email (15/3/2002)
Τι είναι και πώς λειτουργεί το email marketing (8/3/2002)
Στοιχεία για το παρόν και το μέλλον της ελληνικής αγοράς Internet (15/2/2002)
Η ανθρώπινη ψυχολογία ως εργαλείο Marketing (7/12/2001)
Τι είναι το Branding και πώς λειτουργεί στο Internet (12/10/2001)
Η δύναμη (χάρη στα email newsletters), αλλά και τα προβλήματα, του email marketing (5/10/2001)
Φθηνοί και εύκολοι τρόποι διαφήμισης ενός web site ή online καταστήματος (13/7/2001)
Ποιες είναι οι αποτελεσματικότερες τοποθεσίες (σελίδες) δημοσίευσης ενός banner (20/4/2001)
Τα προβλήματα της επιχειρηματικής αξιοποίησης του email (23/2/2001)
Τι είναι τα "error" adverts (24/11/2000)
Πόσο χρήσιμα είναι σήμερα τα banners; (20/10/2000)
Η αξία των email newsletters ως συμπλήρωμα ενός web site (28/7/2000)
Δύσκολο αλλά λαμπρό μέλλον για το email marketing (26/5/2000)
Πιο αποδοτικές οι διαφημίσεις σε email zines
Πώς θα αυξήσετε το click-through των banners σας
Τα banners και η αποδοτικότητά τους
Διαφήμιση στο Web - Ποιόν να εμπιστευτείς;
BANNERS & BUTTON LINKS
Η επίδραση των Banners στις εκλογικές προτιμήσεις
Επιστροφή στον Πίνακα Θεμάτων Αρχείου
Micropayments: Η επανάσταση που δεν θα έρθει (29/12/2004)
Το Wi-fi υπολογίσιμη απειλή για το 3G (3/9/2004)
Ποιος κερδίζει τα χαμένα χρήματα; (16/2/2004)
Το Open Source και το Free Software με τα μάτια ενός οικονομολόγου (2/8/2002)
Μια επιχειρηματική προσέγγιση του Open Source και του Free Software (19/7/2002)
Οι οικονομικές επιπτώσεις του νόμου του Moore (7/6/2002)
Η επιχειρηματική αξιοποίηση των καινοτομιών (24/5/2002)
Η νέα εποχή στην αναζήτηση πληροφοριών μέσω Internet (10/5/2002)
Ένα εικονικό κράτος με πραγματικά χρήματα! (5/4/2002)
Ποιο θα είναι το επόμενο Internet Boom (9/11/2001)
Γιατί το περιεχόμενο στο Internet θα διατίθεται πάντοτε δωρεάν (19/10/2001)
Τα αίτια του dot com crash (7/9/2001)
Δικτυακοί τρόποι συγγραφής και προβολής βιβλίων (6/7/2001)
Το παρόν και το μέλλον της Web TV (23/3/2001)
Επιχειρηματικές εφαρμογές των streaming media (2/3/2001)
Οι μικρομεσαίοι αποτελούν την άγνωστη δύναμη του Internet (16/2/2001)
Το Internet έγινε καταναλωτικό προϊόν (26/1/2001)
Γιατί το Internet οδηγείται σε συγχώνευση και όχι σε σύγκλιση με τα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας (12/1/2001)
B2B Marketplaces (ή E- Marketplaces) εναντίων Reverse Auctions (1/12/2000)
Γιατί η Interactive TV δεν είναι πραγματικά Interactive (17/11/2000)
Η σύγκλιση περιεχομένου και e-commerce (27/10/2000)
Email content: Η επόμενη μεγάλη επανάσταση στο Internet (29/9/2000)
Τα μυστικά του price differentiation στο Internet (15/9/2000)
Το μέλλον του personalization (4/8/2000)
Συμβουλές για τα ελληνικά B2B Marketplaces (21/7/2000)
Τα E-markets αλλάζουν το Business to Business E-Commerce (12/5/2000)
Internet Commerce: Η επέλαση των group-buying models
Υποστήριξη προϊόντων τρίτων - Μια αναπτυσσόμενη αγορά
Συνεργασίες Παραπομπών - Ένας αναξιοποίητος τρόπος προώθησης πωλήσεων
Τι είναι οι πλειστηριασμοί Online και πως λειτουργούν
Τι είναι οι οργανωμένες αγορές (We-Commerce)
Έτσι γίνονται οι πωλήσεις στο Internet
On-Line Games: Ο Μεγάλος Κερδοφόρος ’γνωστος
Οι online απατεώνες γίνονται όλο και πιο επικίνδυνοι (9/8/2002)
Online διαγωνισμοί (case study) (8/2/2002)
Οι κίνδυνοι της τεχνολαγνείας (24/1/2002)
Case Study: Διαβάζοντας τα στατιστικά του www.eeei.gr (21/9/2001)
Case Study: Pop under windows (10/8/2001)
Μια περίπτωση συκοφαντικής δυσφήμισης μέσω Internet (22/6/2001)
Πώς λειτουργούν οι επιτυχημένες υπηρεσίες μεσολάβησης στο Internet (15/6/2001)
Ένα παράδειγμα δικτυακής απάτης μέσω email (11/5/2001)
Case study: After Sales email marketing (30/3/2001)
Χαζοί Έλληνες και έξυπνα αμερικανάκια (24/11/2000)
Καθημερινές Ιστορίες Ηλεκτρονικού Εμπορίου -Ηλεκτρονικής Τρέλας (21/11/2002)
Δεν αγαπούν όλοι τις ηλεκτρονικές αγορές (30/11/2001)
Τα πραγματικά προβλήματα από τη χρήση πιστωτικών καρτών στο Internet (18/5/2001)
Το E-commerce δεν είναι απλώς ένα τεχνικό προϊόν, αλλά μία καινούρια φιλοσοφία (22/9/2000)
Πιστωτική κάρτα μιας χρήσεως! (22/9/2000)
Εναλλακτικοί τρόποι Online πληρωμών (9/6/2000)
Ο Δρόμος Προς Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο Μέρος 1ο (Τα απαραίτητα βήματα για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος) (2/6/2000)
Ο Δρόμος Προς Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο Μέρος 2ο (Τα απαραίτητα βήματα για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος) (22/6/2000)
Ο Δρόμος Προς Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο Μέρος 3ο (Τα απαραίτητα βήματα για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος) (4/8/2000)
Παγκοσμιοποιείται το consumer e-commerce (26/5/2000)
Η φούσκα του ηλεκτρονικού εμπορίου
Ελληνικά Ηλεκτρονικά Καταστήματα
Τα χαρακτηριστικά των επιτυχημένων επιχειρήσεων στο Internet
Γιατί οι περισσότερες επιχειρήσεις αποτυγχάνουν στο Internet
Πώς να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (estore) στο Web
Τι κάνει επιτυχημένο ένα ηλεκτρονικό κατάστημα
Η επανάσταση των PC τελείωσε (ή μάλλον ξαποσταίνει). (12/11/2004)
Συμβουλές για καλύτερο search engine positioning (29/8/2003)
Πώς αξιολογούν τα εργαλεία αναζήτησης τις web σελίδες (28/11/2002)
Ο θάνατος των MetaTags (4/10/2002)
Κατασκευή σελίδων με κώδικα HTML ή με αυτόματα προγράμματα; (17/5/2002)
Συμβουλές για software developers και project managers έργων πληροφορικής (14/4/2002)
Information Architecture στο Web (22/3/2002)
Η ασφάλεια στα ασύρματα δίκτυα (1/3/2002)
Παραβιάζοντας απρόσεκτα sites χάρη στις μηχανές αναζήτησης (18/1/2002)
Πώς θα έρθει το τέλος της Microsoft (11/1/2002)
Τι είναι το Robots Exclusion Protocol (14/9/2001)
Γιατί είναι πρακτικώς αδύνατη η δημιουργία ενός απόρθητου δικτύου ή ενός απαραβίαστου server (27/4/2001)
Πώς επιλέγουμε πλατφόρμα υλοποίησης εφαρμογών Internet (16/3/2001)
Τι είναι οι παράπλευρες επιθέσεις (semantic attacks) (2/2/2001)
Τι είναι οι πανδικτυακές υπηρεσίες proxy (content delivery servers) (19/1/2001)
Τι είναι τα πλαστά URLs και πώς δημιουργούνται (5/1/2001)
Τα μυστικά του project management έργων Internet (1/1/2001)
Information Architecture στο Web (1/12/2000)
Τι σημαίνουν τα στατιστικά στοιχεία δημοτικότητας ενός web site (1/9/2000)
Τι είναι το ERP (Enterprise Resource Planning) (17/11/2000)
Τι είναι ο SSP (storage service provider) (10/11/2000)
Πώς βελτιώνεται η θέση ενός web site στις μηχανές αναζήτησης του Internet (30/7/2000)
Μικρός οδηγός για τις Meta Tags (11/8/2000)
Είδη επιθέσεων DoS (Denial of Service) (14/7/2000)
Πόσο ευάλωτοι είναι οι υπολογιστές μας; (30/6/2000)
Οι χρήστες του web προτιμούν το κείμενο από τις εικόνες (9/6/2000)
Πόσο μικρή μπορεί να είναι μια καλή Web σελίδα; (26/5/2000)
Προειδοποίηση για νέο ιό (5/5/2000)
Adbots και spyware
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ξένος κώδικας στις σελίδες μας
Εισαγωγή στην ασφάλεια δικτύων συνδεδεμένων με το Internet
Πρωτοχρονιάτικο δώρο για τους αναγνώστες
Μια πολύ απλή, πονηρή και επιτρεπτή (;) χακιά
Internet Broadcasting
Τεχνικές δημοσιοποίησης Web σελίδων
Voice over IP (Internet Telephony και όχι μόνο)
Κακογραμμένες Web Σελίδες - Το άγνωστο πρόβλημα
Τι ζητούν οι χρήστες από ένα Web site
Μια "χακιά" που συνάντησα πρόσφατα
Bots & Agents
Το πρόβλημα του έτους 2000
Αλήθεια και ψέματα στο Web (13/1/2004)
Το Internet εισβάλει στην πολιτική (22/2/2003)
Ο δεκάλογος των δικαιωμάτων του χρήστη Internet (31/1/2003)
Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και Internet (4/1/2002)
Γιατί η χρήση του Internet δεν είναι αρκετά διαδεδομένη στην Ελλάδα (14/12/2001)
Απλά μαθήματα κρυπτογραφικής πολιτικής για τον μέσο πολίτη (Τι είναι η στεγανογραφία) (28/9/2001)
Παρουσίαση της έκθεσης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για το Echelon (29/6/2001)
Η κρατική (οικονομική) κατασκοπία και οι κίνδυνοί της για τον απλό πολίτη (6/4/2001)
Τα μειονεκτήματα της κατάργησης των αποστάσεων (9/3/2001)
Πώς αναγνωρίζουμε τα πλαστά μηνύματα στο Internet (6/10/2000)
Οι εξαρτημένοι του δικτύου (28/7/2000)
Το Internet κάνει τους ανθρώπους πιο κοινωνικούς (16/6/2000)
Ελέγξτε πάντοτε τις πηγές των πληροφοριών σας (16/6/2000)
Κυβερνοτρομοκρατία (2/6/2000)
Ένας καταδότης στο σπίτι μας (19/5/2000)
PlayStation 2. Σκέψεις για το μέλλον της ανθρωπότητας
Εκλογές 2000 και Internet, μέρος Β'
Εκλογές 2000 και Internet
Μοναξιά λόγω του Internet; Φυσικά όχι.
Internet & Κοινωνία
Προεκλογικές εκστρατείες στο Internet
Internet & Εκπαίδευση
On-Line Κοινότητες
Το παρόν και το μέλλον της Τηλεεργασίας
Πράγματα για τα οποία αξίζει να πληρώσεις
Το χάσμα των γενεών στο Internet
Η προστασία από "ανάρμοστους χώρους" στο δίκτυο
Τι είναι οι Rich Media Ads (10/7/2003)
Τι είναι το E-business (7/5/2003)
Ελεύθερο Λογισμικό (Free Software) και Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα (Open Source) (28/6/2002)
Τι είναι και πώς λειτουργεί το ECRM (e-customer relationship management) (14/6/2002)
Τι είναι το QoS (Quality of Service) (16/11/2001)
Τι είναι το ubiquitous commerce (u-commerce) (26/10/2001)
Τι είναι τα Walled Gardens (20/7/2001)
Τι είναι και πώς λειτουργεί το product placement (25/5/2001)
Τι είναι η Νέα Οικονομία (New Economy) (15/12/2000)
Τι είναι και πώς λειτουργεί το email marketing (1/11/2000)
Τι είναι το CRM (customer relationship management) (27/10/2000)
Τι σημαίνει Forward Compatible (20/10/2000)
Τι είναι το Customer Lifetime Value (13/10/2000)
Τι είναι Portal (πύλη) (8/9/2000)
Τι είναι τα Hoaxes ή Urban Legends (Αστικοί Θρύλοι) (11/8/2000)
Τι είναι το SMS Spam
Τι είναι οι Rich Media Ads
Τι είναι ο κυβερνοχώρος
Οι ιοί μετατρέπονται σε εγκληματικά εργαλεία (8/10/2004)
Η ευημερία της Ευρώπης (και του κόσμου) σε θανάσιμο κίνδυνο (2/9/2003)
Το Ελληνικό Δημόσιο στον 21ο αιώνα (5/7/2002)
Η δημοφιλέστερη απάτη στο δίκτυο (Πυραμιδικά Σχήματα) (23/11/2001)
Ένα προσωπικό παράδειγμα χρήσης του Internet ως εργαλείου εκμάθησης (17/8/2001)
Internet εναντίον TV. Πώς η τηλεόραση αναγνωρίζει την ήττα της. (27/7/2001)
Ολυμπιακοί αγώνες και Internet (8/12/2000)
Η πρώτη οργανωμένη ψηφιακή ληστεία τραπέζης (13/10/2000)
Το 1/3 της εργάσιμης ημέρας μπροστά στην οθόνη! (19/5/2000)
Διάφορα στοιχεία για το ελληνικό και το διεθνές Internet (5/5/2000)
Πού είναι το content;
Γενεύη Telecom 99
Οι συγγραφείς του Web
Μια μεγάλη παρανόηση για το domain name copyright
Συνεργασία μέσω Internet - μύθοι και πραγματικότητα
Πώς βλέπει ο τύπος το Internet
Κρυπτογραφία: Όχι τόσο ασφαλής όσο νομίζουμε
Οι 10 πιο δημοφιλείς δραστηριότητες στο Web
Η διαφήμιση γίνεται πιο προσωπική (4/2/2005)
Μαθήματα πολιτικής οικονομίας για Internet Business (μέρος 3ο) (19/12/2002)
Μαθήματα πολιτικής οικονομίας για Internet Business (μέρος 2ο) (12/12/2002)
Μαθήματα πολιτικής οικονομίας για Internet Business (μέρος 1ο) (5/12/2002)
Οι πολλοί managers καταστρέφουν τις επιχειρήσεις (31/5/2002)
Τα προβλήματα της πώλησης περιεχομένου (22/2/2002)
Αλλάζοντας τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων - Μαθήματα από το Open Source (21/12/2001)
Παραλειπόμενα από την παγκόσμια ιστορία των επικοινωνιών (24/8/2001)
ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ και άγιος ο Θεός (29/6/2001)
Πώς επιλέγουμε έναν σύμβουλο ή συνεργάτη για θέματα Internet (1/6/2001)
Τα χαρακτηριστικά των online αγοραστών (10/11/2000)
Προβλέψεις για τους μελλοντικούς κερδισμένους και χαμένους του ελληνικού Internet (15/9/2000)
Domain Names - Γαλήνη πριν την καταιγίδα; (8/9/2000)
Το παρόν και το μέλλον του WAP (14/7/2000)
Λίγα ακόμη σχόλια για το WAP (21/7/2000)
Σχόλια για το μέλλον του e-commerce στην Ελλάδα (7/7/2000)
Εκτιμήσεις για τη διάδοση του web hosting στην Ελλάδα (22/6/2000)
Το Σάββατο ανήκει στο Web (19/5/2000)
Το παρόν και το μέλλον του Web (5/5/2000)
Συμφωνία Microsoft - Ericsson. Πολύ κακό για το τίποτε
Κίνδυνοι από απάτες σχετιζόμενες με τον υιό του 2000 στο Internet
Επενδυτικές πληροφορίες στο Internet
Τι είναι η εικονική ιδιοκτησία
Το παρόν και το μέλλον των on-line travel business
Τα πολυκαταστήματα στο Internet στη σκιά του Amazon.com
Προβλέψεις για το 1999
Τα δημοφιλέστερα εμπορικά sites στις ΗΠΑ για το 1998
Οι πωλήσεις μέσω Internet έτοιμες για το μεγάλο άλμα
Απάτες στο Internet
Κρυπτογραφία και Οικονομία
Τα περιεχόμενα ενός καλού εταιρικού web site (19/6/2002)
Σκέψεις για το παρελθόν και το μέλλον των τηλεπικοινωνιών από τον Nicholas Negroponte (1/2/2002)
Πώς επιλέγουμε τις δικτυακές υπηρεσίες ή εφαρμογές στις οποίες αξίζει να επενδύσουμε (2/11/2001)
Μην εμπιστεύεστε τις αυθεντίες (3/8/2001)
Πώς αξιολογούμε την ευχρηστία ενός site ή μιας εφαρμογής στο web (9/2/2001)
Θα μας πνίξουν οι πολυεθνικές και καλά θα κάνουν (28/7/2000)
Οι καινοτομίες δεν εξασφαλίζουν πάντοτε την επιτυχία (30/6/2000)
Χρειαζόμαστε Web σελίδες με άποψη και προσωπικότητα (22/6/2000)
Μην εμπιστεύεστε ό,τι διαβάζετε για το Internet !
Πώς να τα οικονομήσετε χάρη στο Internet (Χιουμοριστικό)
Συμβουλές για όσες επιχειρήσεις αρχίζουν τώρα να χρησιμοποιούν το Internet
Προσέχετε τα λόγια σας
Επιστροφή στις Επιχειρηματικές Σελίδες
© 2005 Γιώργος ΕπιτήδειοςΥποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com